Wednesday, December 17, 2008


Ok...entry sengal sudah berlalu...
tindakan terhadapa pemanggil yang membebel itu bos dah ambik.
Toyolta Kajang pun dah settle, cuma tunggu Mr Grey selamat sampai..uhuhu ku idamkan Mr. Black, tapi Mr. Grey ku dapat.. Ku pujuk hati... "Kalau kita tak dapat apa yang kita suka, kita belajar menyukai apa yang kita ada," uhuks... ralat..terkilan sumer ada... kalau nampak ada Mr. Black dijalanan, gua gerammmm oo sampai Najmi kata, "mama jangan pandang, nanti mama sakit hati" Huh!!

Susahkan menjadi manusia seperti saya, kalau saya kata hendak macam tu, camtu le saya nak.. camtu le saya, ishhhkkk sabar-sabar...

Baby Q dalam proses nak meniarap.. hangen je member bila gigih berusaha tapi tak dapat dia meniarap lagik, hanay boleh mengiring sipi-sipi je.. tak per dik... rileks... usaha gigih ye dik..

Dua hari lepas, saya bawa Najmi yang kemaruk nak swimming. Auntie-auntie sebelah rumah tak der, pergi makan angin ke Vietnam, so saya takut-takut nak lepaskan dia swimming sebelah rumah, walau Kak Zah memang offer biar je Najmi swimming kalau diaorang takder pun, saya takut sbb swimming diaorang dalam, kang saya lak yang panik, ehehehe..

So dua hari lepas bawa dia ke kolam renang dekat presint 6, dekat PICC tu, hollaa cantiknya view kat situ, tak ramai orang tau kolam situ, so rileks, tak ramai orang, kolam dewasa dia besar sungguh, size olimpik saya kira..memang luas dan puaslah, kolam budak pun ada dua, satu untuk budak-budak kecik, 1-5 tahun kot.. satu lagi kolam besar lagik, and dalam lagi, untuk generasi macam Najmi. Luas jugak, puaslah Najmi berenang, itu pun ada hati dia nak mandi kat kolam dewasa, saya lak tak confident, walau ada life guard kat situ.

Meh tengok pic
Baby Q dan Mak su
Photobucket

Hari ni dia moody sikit, so kureng mesra sikit
Photobucket

tengok puas hati kolam dia besar
Photobucket

ni kolam dewasa
Photobucket

ni pemandangan di luar kawasan pusat rekreasi air tu
Photobucket

boleh berkayak...piknik bagai..
Photobucket

kak sya, nanti kita datang sini ek..kita piknik sekalik...

Ok, itu je utk hari ini...
tata...
esok Insya-Allah our bibik akan tiba... moga-moga selamat tibalah bibik ku itu...

0 comments:

 

pnut testing Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino