Monday, December 14, 2009

Suka tak balas komen pembaca blog kita?


Salam 1 malaysia ouls...
Banyak saya berhutang entry ni, entry-entry kelas cupcakes belum buat lagi... sorry la dik nun sekalian, akak ni kebusyan, tak sempat nak edit pic bagai. tunggu sikit hari lagi...

Menjelang nak kenduri banyak benda nak setel-setelkan..hiks... gaya cam nak kenduri terima menantu. Tapi ye la, kitaorang nak buat yang terbaik. So kami sediakan juga jajan-jajan... pack-pack masuk goodies bag, and goddies beg pun dah setel beli, cuma nak beli kerepek-kerepek je, nak pack masuk dalam goddies bag. So far, katering dah setel, lembu utk akikdah pun dah setel, booking klinik untuk berkhatan pun dah setel. lega la sikit.

So korang, jemput datang ek..

jangan tak datang tau...

Blogger
Itu hari masa saya pegi Kuantan, jumpa Kak Aidah, kitaorang borak pasal blog-blog ni la... kata kak Aidah, dia suka masuk blog dan tinggal komen, dan akan masuk balik tengok komen kita tu dpt respon tak dari tuan punya blog. Kata Kak Aidah, ada blogger yang jenis ko tinggal la komen berkali-kali pun, tapi sekali pun dia tak reply, orang tanya pun tak jawap, lepas tu malas dah nak komen. Eheheh saya pun sama gak, kekadang bila baca blog orang lain, then kita suka, then tinggal komen, kekadang lebih kepada pertanyaan mengenai sesuatu perkara itu, tetapi bila owner blog tu tak jawab, terkilan juga rasanya.

Ada blogger yang humble, sangat rajin membalas komen-komen pembaca blog, ada a few yang saya rasa menghargai betul pengomen blog mereka, antara saya saya selau usha ialah Zar, Kak Sya, Mak Andeh, Jiey, Kak Lady, dan ada lagi la..erkkk ni yg selalu saya baca and tak miss membaca. Rajin mereka ini memberi respon kepada pembaca,bagi saya orang camni humble la..menghargai orang lain. Saya sendiri pun cube sedaya upaya membalas komen pembaca, cuma kekadang lambat respon. atau kekadang komen di bawah saya terlepas pandang bila ada entry baru. Sebab bagi saya, tu je cara saya hargai orang yang membaca.

Apa pun terpulang pada masing-masing, ada yang cukup dia baca komen pembaca blog dia, and tak perlu reply pun, ada yang reply, yang rajin reply memang sangat saya kagum. Tapi bila kak Aidah mention begitu, itu hari, saya terfikir, saya patut reply komen orang lain di sini agar mereka selesa dengan kita, dan mesreeee gitu. kan... Saya memang mudah mesre, tak caya tanya kak Aidah, AMrie yang first time jumpa saya, ehehe cemana dlm blgo cam gitu le saya kat luar pon, tak gitu Rauf?? hiks, Rauf dulu sogan-sogan nak jumpe kami, tapi dah jumpe kitaorg tak telan pun dia.. masih sihat boleh jual insurans gak lagi...hiks.. Jangan tak tau..ada blogger gila-gila happening kat blog, tapi in realiti dia pendiam tak banyak cakap..

Mat Jan one of them.. Kalau saper first time jumpe Mat Jan, dia agak malu-malu gitu...hiks.. matilah meks...mengeji kawan sendiri.. Eh lagi satu..tu cik Fibie tu... korang ingat FIBIE tu happening sangat ke?? propa je lebey.. kalau kat blog gila meroyan abeh tp in realiti, dia serius tau.. maklumlah ahli akademik, ilmiah je percakapannya..hiks... matilah sekali lagi mengeji orang, jap lagi mrasa meks lak kena keji.

So korang-korang sumer.. i lap u la... trimas kerana sudi membaca blog meks.. suka saya dapat ramai kawan.. Eh Kate, awak tukar no telefon ke? saya call awak tak dapat la... Jamnah, sorry rasanya kami tak sempat nak ke Mersing tahun ni, maybe tahun hadapan. So sempat Jam kumpul duit untuk belanja kami nanti..ahahahahah

0 comments:

 

pnut testing Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino